Klantenservice

Bestellen zonder login


In onze webshop kunt u een bestelling plaatsen zonder dat u zich hoeft te registreren of hoeft in te loggen. Het bestellen van een product op de site is heel eenvoudig. Als u een product gevonden heeft kunt u dit direct bestellen door op de button "in winkelwagen" te klikken, er komt dan 1 exemplaar van dit artikel in de winkelwagen terecht. U gaat naar het winkelwagentje door op het winkel wagen icoontje te klikken boven aan de pagina u krijgt dan een overzicht van de door u geselecteerde producten en kunt dan eventueel de aantallen aanpassen.

Wanneer u door wilt gaan met winkelen dan klikt u op de button "Ga verder met winkelen". Als u het product wilt bestellen dan klikt u op de button "Afrekenen". U geeft nu uw adresgegevens op. Wij benadrukken dat uw gegevens alleen voor eigen administratie worden gebruikt en nooit aan derden zullen worden verstrekt.  U kunt ervoor kiezen uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.

In het volgende scherm kunt u controleren of uw gegevens correct zijn en kunt u aangeven met welke betaalmethode u wenst te betalen. Klik op de button "Ga verder". U ziet nu een overzicht van uw adresgegevens, uw artikelen, de verzendkosten en het totaalbedrag. Klik op de button "Plaats bestelling" om de betaling af te ronden. U ontvangt van uw bestelling een bevestiging per email.

 

Bestellen met login

Nadat u zich heeft geregistreerd op de website kunt u inloggen door gebruik te maken van uw e-mail adres en het door u gekozen wachtwoord. Uw wachtwoord wordt in onze database versleuteld opgeslagen. Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen in Uw account. Uw adresgegevens worden opgeslagen zodat deze bij een volgende aankoop niet opnieuw hoeven te worden opgegeven. Wij benadrukken dat uw gegevens alleen voor eigen administratie worden gebruikt en nooit aan derden zullen worden verstrekt. 

Het bestellen van een product op de site is heel eenvoudig. Als u een product gevonden heeft kunt u dit direct bestellen door op het "in winkelwagen" te klikken, er komt dan 1 exemplaar van dit artikel in de winkelwagen terecht. U gaat naar uw winkelwagentje door op winkel wagen icoontje te klikken boven aan de pagina. U krijgt dan een overzicht van de door u geselecteerde producten en kunt dan eventueel de aantallen aanpassen.

Wanneer u door wilt gaan met winkelen dan klikt u op de button "Ga verder met winkelen". Als u het produkt wilt bestellen dan klikt u op de button "Afrekenen". In het volgende scherm kunt u controleren of uw gegevens nog correct zijn en u kunt ook een ander bezorgadres toevoegen. Klik op de button "Ga verder". In het volgende scherm kunt u aangeven met welke betaalmethode u wenst te betalen. Klik op de button "Ga verder". U ziet nu een overzicht van uw adresgegevens, uw artikelen, de verzendkosten en het totaalbedrag. Klik op de button "Plaats bestelling" om de betaling af te ronden. U ontvangt van uw bestelling een bevestiging per email.

 

Bezorgkosten en overkomstduur

Op de productpagina ziet u of het product bij ons op voorraad is en zo nee, wat de levertijd is. 
Voor de bezorging kiezen we voor DPD, PostNL of UPS. Indien er niemand op het bezorgadres aanwezig is zal een tweede bezorgpoging plaatsvinden mocht ook deze niet slagen, dan kunt u zelf met DPD een afspraak maken op een tijdstip dat u uitkomt. Ook kunt u het pakket af laten leveren bij een DPD locatie bij u in de buurt. Indien het artikel bij ons op voorraad is versturen we het dezelfde dag indien de bestelling voor 13.00 geplaatst is.

Besteld u meerdere producten maar een of meer zijn niet op voorraad? Dan zullen wij in sommige gevallen pas leveren zodra we uw zending compleet kunnen versturen. Wilt u toch een deel eerder ontvangen? Bestel het dan apart.

 

Betalen

U kunt bij ons betalen via IDeal , PayPal, SoFort, Bancontact/Mister Cash, MasterCard, VISA, SprayPay en Riverty. Ook kunt u via een bank overschrijving betalen wanneer u liever geen digitale betaling wenst te doen. Wij maken in dit geval een handmatige order aan

 

Riverty

Riverty voert voor Meditech Europe het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

U kunt als consument bij www.meditecheurope.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200 als u voor de eerste keer betaalt via Riverty. Bent u al bekend bij Riverty kunt u betalen tot een bedrag van € 400.

U kunt  als zakelijke klant bij www.meditecheurope.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 600 als u voor de eerste keer betaalt via Riverty. Bent u al bekend bij Riverty kunt u betalen tot een bedrag van € 1000.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacy beleid. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

 

Levering exclusief btw

Voor bestellingen buiten de Europese Unie wordt er geen BTW in rekening gebracht. Houd wel rekening met de te betalen invoerrechten en belastingen. 
Heeft u een bedrijf binnen de Europese Unie maar buiten Nederland? Na controle van uw BTW-nummer en bedrijfsnaam brengen wij geen BTW in rekening. 
Dit controleren we automatisch in het order process. 

 

Ruilen en retourneren

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na levering (wettelijke afkoelperiode) zonder opgaaf van reden retourneren, in de originele verpakking. Het artikel dient wel in de oorspronkelijke staat en onbeschadigd te zijn. Reeds betaalde bedragen zullen binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending door ons worden teruggeboekt. 

 

Garantie en defecten

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw artikel voor eventuele probleemoplossingen. U kunt uw bestelling binnen twee maanden nadat u het probleem ontdekt heeft retourneren, indien mogelijk in de originele verpakking. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice info@meditecheurope.nl voor een probleemoplossing. Mocht het artikel defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen.

 

Suggesties en klachten

Wij waarderen het zeer indien u suggesties of opmerkingen heeft en staan open voor al uw aanbevelingen. Deze kunt u mailen naar info@meditecheurope.nl

Heeft u een klacht over onze service dan kunt u zich richten tot de Support afdeling via info@meditecheurope.nl. U ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op uw klacht.  Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk wenden tot de directie. Hierop wordt binnen 14 dagen gereageerd. Het adres is: 

Meditech Europe BV
Daalder 14
8305BE Emmeloord

Made with StoreFrame.io Copyright © Meditech Europe